قیمت بخاری درجا کامیون
اکتبر 22, 2020

قیمت بخاری درجا استوک

بخای درجا استوک آلمانی

قیمت بخاری درجا استوک یا نو چقدر است؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد. قیمت بخاری درجا دست دوم  یا نو به لحاظ برند و میزان عملکرد آن متغییر است. بخاری درجا دست دوم آلمانی به عنوان مثال قیمت بخاری درجا وباستو یا قیمت بخاری درجا ابرش باخر  کمی متفاوت از مدل های غیر معتبر هستند اما در عوض بهترین عملکرد و کارایی را دارند.

 اگر شما مقایسه ای بین قیمت بخاری درجا ماشین سنگین از برندهای آلمانی نسبت به برندهای چینی، ایرانی و سایر برندهای دیگر داشته باشید احتمالاً بخاری های درجا آلمانی از نظر هزینه و قیمت نسبت به دیگر برندهای دیگر کمی قیمت بالاتری دارند. این در حالی است که اگر شما بخواهید به صورت اقتصادی در دراز مدت به بخاری درجا دست دوم نگاهی داشته باشید بهتراست برند معتبری را انتخاب کنید که در آینده دچار زمان و هزینه های اضافی نشوید. انتخاب بخاری درجا دست دوم آلمانی بهترین انتخاب برای گرمایشی مطمئن با هزینه مناسب است.

به منظور تعرفه و اطلاع دقیق از قیمت بخاری درجا دست دوم  یا نو کامیون ، اتوبوس و به صورت کلی ماشین سنگین به همراه ضمانت و ارسال فوری می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 09131181375 در تماس باشید و از مشاوره رایگان بهره ببرید. 

قیمت بخاری درجا وباستو آلمانی کامیون

 

فروش بخاری درجا دست دوم

بخاری درجا کیانی با داشتن انواع فروش بخاری درجا استوک آلمانی و بخاری درجا دست دوم وباستو و ابرش باخر با قیمت مناسب می تواند به شما در زمان و هزینه های آینده تان کمک کند. علاوه بر این ما با داشتن تیم فنی و تخصصی در زمینه نصب و تعمیر بخاری درجا کامیون توانسته ایم بهترین عملکرد را در سراسر ایران ارائه دهیم و مشتریان راضی زیادی را در کارنامه خود داشته باشیم.

قیمت بخاری درجا ابرش باخر

چرا باید بخاری درجا دست دوم را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بخاری درجا دست دوم لازم است تحقیقات زیادی از طرف کادر نصاب و تعمیر داشته باشید. با توجه به قیمت بالا برای بخاری درجا نو توصیه می شود از بخاری کامیون استوک استفاده کنید به شرط اینکه برند انتخابی عملکردی مطمئن در دراز مدت داشته باشد در غیر این صورت باید هزینه های زیاد تر و زمان بیشتری صرف کنید و متحمل ضررهای زیادی خواهید شد. ما با کادری متخصص در زمینه نصب و تعمیر بخاری درجا کامیون به شما برندهای آلمانی با دوام را پیشنهاد می کنیم.

بخاری برای ماشین سنگین با دو برند آلمانی وباستو و ابرش باخر دربین خریدارن امتحان خود را در زمینه قدرت، عملکرد، دوام و ایجاد گرمای مطلوب پس داده اند. از این رو نه تنها فروشندگان، بلکه بسیاری از کامیون دارن نیز این دو برند را در بین بخاری های درجای استوک، مناسب می دانند.

لازم به ذکر است فروشگاه لوازم بخاری درجا کیانی در اصفهان مشغول خدمت رسانی است اما شما می توانید با سفارش قطعات مورد نیاز خود از هر جای ایران محصول مود نظر را درب منزل تحویل بگیرید. بدون واسطه ، راحت و مناسب خرید کنید.

چرا انتخاب بخاری درجا کامیون آلمانی 

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا انتخاب بخاری درجا کامیون آلمانی می تواند بهترین انتخاب باشد؟ در ادامه این موضوع را از دیدگاه کارشناسان و متخصصان نصب و نگهداری بخاری درجا بررسی کرده ایم. به بیان ساده تر مزایای بخاری درجا عبارتند از :

  • استهلاک کمتر به دلیل با دوام بودن اجناس آلمانی 
  • مصرف سوخت کمتر و بهینه نسبت به برندهای ایرانی و چینی ( بر اساس تکنولوژی ها و فن آوری جدید)
  • بالا بودن بازدهی و گرمادهی بیشتر و سریع تر 
  • در دسترس بودن لوازم و قطعات جانبی اصلی 
  • طریقه استفاده راحت و آسان 

خرید بخاری درجا وباستو یا ابرش باخر 

خیلی از مشتریان این سوال را می پرسند که بین بخاری درجا وباستو و ابرش باخر کدامیک را انتخاب کنیم؟ پیشنهاد ما اینکه بسته به میزان بودجه خود می توانید یکی را انتخاب کنید. هر دو برند بازدهی خوبی دارند و جواب خود را پس داده اند. بیش از 40 سال این دو برند در بازار ایران به فروش رفته و استفاده شده اند و تجربه ثابت کرده هر دو قابلیت اطمینان و دوام زیادی دارند. 

قمیت بخاری درجا وباستو

قیمت بخاری درجا وباستو بر اساس پارامترهای مختلف می تواند متغیر باشد. د رنظر داشته باشید قیمت بخاری درجا آلمانی وباستو به دلیل شناور بودن ارز، واسطه گری، تقلبی یا اصل بودن و استوک یا نو بودن می تواند متغیر باشد.  فروشگاه وب سایت تخصصی کیانی به عنوان وارد کننده انواع بخاری درجا کامیون به همراه تیم تخصصی و فنی برای نصب توانسته بهترین قیمت بخاری درجا وباستو استوک و نو را با ضمانت اصل بودن برای مشتریان فراهم کند. شما می توانید برای اطلاعات دقیق تر یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

قمیت بخاری درجا ابرش باخر در بازار

قیمت بخاری درجا ابرش باخر آلمانی همانند برند وباستو بر اساس فاکتورهای مختلف می تواند متغیر باشد. توجه داشته باشید برخی افراد سودجو با تغییرات در قطعات و جایگزینی آنها با قطعات بی کیفیت در بخاری ابرش باخر به منظور سود بیشتر، باعث ضرر و خسارات به مشتریان می شوند. متاسفانه مشتریان بدون آگاهی از این مساله اقدام به خرید از فروشندگان غیر معتبر و واسطه گران می کنند. ما به عنوان وارد کننده و تامین کننده با سابقه دیرینه علاوه بر قیمت مناسب تضمین اصل بودن محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهیم تا مشتریان با خیال آسوده خرید کنند. همچنین برای تسهیل خرید بخاری درجا کامیون برای هر بودجه و سلیقه ما نمونه های استوک بسیار تمیز و کم کار را هم ارائه می دهیم.  

نام بخاری درجا کامیونساخت کشورقیمت فروش (ریال)
قیمت بخاری درجا ابرش باخر (نو و استوک)آلمانیتماس بگیرید (به علت نوسانات)
قیمت بخاری درجا وباستو (نو و استوک)آلمانیتماس بگیرید (به علت نوسانات)
اجزای بخاری درجا ابرش باخر کامیون

معرفی اجزای بخاری درجا ابرش باخر 

  1. مبدل حرارتی
  2. پوشش محفظه احتراق 
  3. واشر (پوشش محفظه احتراق)
  4. فن هوای احتراقی
  5.  فن هوای احتراق
  6. مهره
  7. واحد کنترل
  8. واحد کنترل
  9.  واحد کنترل
  10. شمع تابش
  11.  شمع
  12. خط شمع
  13. مهره شش گوش 
  14. آستر سوکت شمع
  15.  ورودی هوا
  16. خروجی هوا
  17. حامل، پوسته
  18. رویه محافظ
  19. پوسته عایق
  20. سنسور (شعله / گرمای بیش از حد)
  21. گیره (سنسور)
  22. واشر، فلنج
  23. پیچ ورق فلزی
  24. پیچ ورق فلزی
  25. پیچ سر بیضی
  26. گیره C مهره ورق فلزی
  27. فیوز مکانیکی DUO-Clip 5 ESN 10
  28. پیچ M5 x 25، TORX، DIN 7500 C
  29. پیچ لنز M5 x 16 Z3 103 09 011 DIN 7985-4.8 Zn 8
  30. حلقه آب بندی 
  31. واشر

لازم به ذکر فروشگاه تخصصی کولر و بخاری درجا کیانی به عنوان وارد کننده و تامین کننده انواع بخاری درجا آلمانی تمام تجهیزات و قطعات یدکی بخاری درجا اتوبوس، ماشین سنگین را برای مشتریان با قیمت مناسب فراهم کرده است. علاوه بر این، خدمات تعمیر، عیب یابی و نصب انواع بخاری ماشین سنگین را می توانید با تیم فنی و تخصصی ما تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آیا قیمت بخاری درجا اتوبوس با کامیون متفاوت است؟

خیر، خود محصول هیج تفاوتی با یکدیگر ندارد. اما توجه داشته باشید ممکن است تجهیزات نصبی و یا هزینه نصب بخاری درجا اتوبوس با هزینه نصب بخاری درجا کامیون متفاوت باشد. 

6 دیدگاه

  1. رضا گفت:

    سلام بخاری درجا که با سوخت گاز هم کار کنه دارید
    قیمت بخاریهای دست دومتون تو چه رنجی هست

  2. صافي گفت:

    سلام بخاري درجاي وباستو موجود هست 09037877079

  3. کوروش گفت:

    سلام خسته نباشید قیمت بخاری وباستو استوک و نو چنده

    • adminnader گفت:

      با سلام و درود به علت نوسانات قیمت ممنون میشم با ما در ارتباط باشید. قیمت های بخاری درجا وباستو و بخاری درجا ابرش باخر به روز اعلام می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *